اینستاگرام ,شبکه ,گذاری ,ارزش ,سرمایه ,سازی ,ارزش گذاری ,سرمایه گذاران ,تجاری سازی
شبکه ی اجتماعی اینستاگرام، برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو است و این امکان را به کاربر خود می دهدکه عکس ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارند.
کاربران همچنین می توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس هایشان استفاده کنند. محدودیت اشتراک ویدئو در اینستاگرام 60ثانیه است.
اینستاگرام در سال2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر ساخته شد.
این شبکه به سرعت در میان عکاسان به محبوبیت رسید و به بیش از300میلیون کاربر تا سال 2014 رسید.
در سال 2012 فیسبوک، اینستاگرام را به مبلغ یک  میلیارد دلار به صورت نقد و سهام خریداری کرد.
در سال 2013 اینستاگرام 23درصد رشد کرد، این در حالی است که فیسبوک به عنوان کمپانی مادر تنها 3درصد رشد را تجربه کرد.
بسیاری از این برنامه ها در سال های ابتدای راه اندازی خود، مدل درآمدی خاصی ندارند یا حتی آنها را پیاده سازی نمی کنند، زیرا باید در ابتدا کاربران را به استفاده از سرویس خود ترغیب کنند و پس از این مرحله شروع به تجاری سازی سرویس خود با روش های مستقیم و غیرمستقیم کنند.
واقعیت این است که شیوه ی ارزش گذاری نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. شرکت ها  دیگر بر اساس ارایی های فیزیکی ارزش گذاری نمی شوند، چه بسا ممکن است یک محصول سال ها تجاری سازی نشود و سرمایه گذاران آن، سال ها برای بازگشت سرمایه و سود خود صبر کنند.
به همین دلیل است که بسیاری ازبرنامه های از این رویه پیروی می کنند. موضوع اساسی در هر کسب و کار مبتنی بر اینترنت، جذب کاربر است و بعد از جذب کاربر، کسب و کارها، راه های متعددی را برای درآمدزایی پیدا می کنند و نزدیکی سرمایه گذاران و خریداران با جامعه هدف نیز نقش موثر و مهمی در ارزش گذاری این گونه شرکت ها بازی می کند.
منبع اصلی مطلب : تکنولوژی های ارتباطی
برچسب ها : اینستاگرام ,شبکه ,گذاری ,ارزش ,سرمایه ,سازی ,ارزش گذاری ,سرمایه گذاران ,تجاری سازی
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

درسایت : شبکه اجتماعی اینستاگرام